woensdag 23 oktober 2013

Gezellige Sinterklaas recepten

Te beginnen met deze typisch Hollandse lekkernij: Taai-taai
( Klik voor het recept op de link boven de foto)
 
En hier het recept voor mijn overheerlijke
samengestelde kruidenmengsel 
die je ook kunt gebruiken voor speculaas.
Dit kruidenmengsel heb ik ook gebruikt in:
 
Voor speculaasdeeg ( links hier onder)
voeg ik bij dit recept het kruidenmengsel toe,
aan het neutrale taartdeeg ( rechts hier onder).
 
Hier maak ik heerlijke brosse pepernoten van!
Als je op de link boven de foto klikt,
zie je hoe ik snel en eenvoudig, in een handomdraai
een bakblik vol met deze versnapering maak!
:-)
 
Ook heb ik recept van een light variant pepernoten voor je:
 
Bij dit alles kun je genieten
van een lekkere warme beker light chocolademelk!
Klik op de link hierboven voor het recept van mijn mix
:-)
 
Onder het kopje 'Pagina's' aan de rechterkant van mijn blog,
Vind je 'Feestdagen'.
Als je daarop klikt, vind je nog een paar leuke Sinterklaas recepten.
( en recepten voor feestdagen, het hele jaar door :-)  )
 
Heel veel plezier met deze leuke en vooral lekkere recepten!
 
Hartelijke groetjes,

Terug naar boven

Geen opmerkingen: