vrijdag 6 december 2013

Leuke kerstrecepten!

Hier een leuk receptje zelfgemaakte kerstsuiker:
Klik op de rode link voor super eenvoudige recept:
 
Meer heerlijke en leuke recepten vind je hier:
 
Onder anderen,
voor bij de kerstmaaltijd!
 
laat ik zien hoe je van plastic zakjes een lint knipt,
om er hele leuke kerstversiering van te kunnen haken!
 
Bijvoorbeeld deze hele leuke sneeuwvlokken:


Ook heb ik daar een bericht geplaatst hoe je
zelf vloeibaar wasmiddel voor de wasmachine maakt.

Een leuk handigheidje.
Súper geldbesparend zoals je kunt lezen als je op de rode link klikt:
Zelf vloeibaar wasmiddel voor de wasmachine maken!

Ik weet dat dit 'recept' op internet te vinden is,
maar nu toch op mijn blog bent,
wil ik het je niet onthouden :-)
 
Ik wens je hele mooie feestdagen!
 
Veel kook, bak en handwerk-plezier,
en vooral zegen en vrede met elkaar.
:-)
 
Hartelijke groetjes,



2 opmerkingen:

Mir zei

Hallo jacqueline,

Gisteren het recept van je amandelspijs gemaakt. Super gelukt. Ik ga over 2 weken het recept van het bladerdeeg proberen. Ik wil 2 banketstaven maken. Spannend, nog nooit gedaan en ik hoop dat het lukt. Voor de zekerheid hou ik maar diepvriesbladerdeeg bij de
hand....
Ik ga je blog tussen mijn graag te lezen blogs zetten. Sta je wel tussen de quiltblogs maar dat vind je vast niet erg toch?
groet, Mirjam

Heerlijke recepten van Jacqueline zei

Hallo Mirjam,
Bedankt voor je leuke reactie!
Fijn dat de amandelspijs zo goed is gelukt :-)
Maakt niks uit hoor, tussen je quiltblogs; ik hou ook van handwerken! Ik heb ook een blog in opbouw: Creatief met Jacqueline ( Rechts onder 'Pagina's, kun je op de link klikken)

Heel veel plezier met koken, bakken en knutselen :-)

Hartelijke groetjes,
Jacqueline Voordewind